úterý 17. dubna 2018

Temná věž - The Dark Tower (2017)

Fantasy/Scifi film, který vyšel už v loni, se mě na talíř dostal až letos. Přiznávám, že mě částečně odradili nepříliš lichotivé recenze. Na druhou stranu je nutno také přiznat, že v tomto případě recenze moc nelžou.

Nápad a pozadí  celého filmu se mě moc líbí. Má to potenciál. Zpracování ale není opravdu bůh ví co. Spousta postav kterým nerozumím. Více nejasností a nelogičností než bych čekal. Možná by tomu slušela nálepka pro náctileté. 

Nakonec jsem ale celých 95 minut vydrže a přežil jsem. Není to do síně slávy, ale ani do propadáků roku. Klidně jsem tomu dal i 3/5 na ČSFD.

Pokud nemáte zrovna do čeho píchnou a sháníte něco na zabití času, proč ne. Běžte do toho. 

A nebo možná bude lepší si přečíst knižní předlohu od Stephena Kinga. Je to ale pálka.

1. kniha: "Pistolník"
2. kniha: "Tři vyvolení"
3. kniha: "Pustiny"
4. kniha: "Čaroděj a sklo"
5. kniha: "Vlci z Cally"
6. kniha: "Spěv Susannah"
7. kniha: "Temná věž"
8. kniha: "Závan klíčovou dírkou"

Žádné komentáře:

Okomentovat