neděle 24. července 2022

Seriál - Dámský gambit (The Queen's Gambit)

Fiktivní příběh mladé dívky ze sirotčince, která je jedinečným šachovým talentem. 

Už nějakou dobu se na tenhle seriál chystám. Trochu mě odrazovali hned dvě věci: 

  1. Příběhy silných žen se nám tu trochu přemnožili. Ne že by to bylo špatně. Ne že by to bylo neuvěřitelné. Jen se trochu bojím, že film který nemá v hlavní roli ženu, je prostě předem odsouzen k nezdaru. 
  2. Celý příběh je fikce tak nějak vpasovaná do reality. Až příliš reálné zasazení mi vždy trochu smrdí. 

Na seriál přišla řada tedy tento parný víkend. Nakonec se nic z výše uvedených neduhů nezdálo důležité. Seriál šlape dobře, skvělý výkon hlavní představitelky i uvěřitelné výkony ostatních herců. Možná někoho trochu zklame závěr, ale já jsem byl vlastně rád za konec, který jsem očekával. Seriál nepřekvapí, neoslní, ale ani nezapadne. Byl pro mě dobrou zábavou. Možná někoho i nakopne a inspiruje. 

Seriálu dávám 4 z 5 na ČSFD


Žádné komentáře:

Okomentovat