neděle 5. září 2021

Ztracená archa (TV seriál)

Řekněme že po seriálu Chalífát jsem chtěl něco odpočinkového. Něco z kategorie klasického Béčkového filmu. A tak se mi pod ruku dostal seriál Ztracená archa (Dig). Neočekával jsem od toho nic a nakonec to bylo příjemné překvapení.

Není to taková konspirace jak se někde dočtete. Ano, je to trochu překombinované, herecky klasické Béčko a začátek je trochu pomalejší. Na zvraty a zásadní odhalení si musíte počkat tak do první třetiny seriálu. Pak to začne mít spád a s nadějí jsem se těšil zda to bude mít nějaký závěr. 

Nebudu prozrazovat nic. S klidem v duši můžu dát tomuto seriálu 4/5 na ČSFD, protože mě opravdu bavil. Těch několik nesrovnalostí a absurdit, které seriál má, můžu v klidu hodit za hlavu. Prostě povedené Béčko se vším všudy. 


Žádné komentáře:

Okomentovat