sobota 27. února 2021

Film Warcraft: První střet - druhým pohledem

Po několika letech se mi dostal do ruky znova film Warcraft: První střet. Již několikrát jsem se svěřil s tím, že filmy z prostředí her mě moc nebaví. U tohoto filmu sem si ale nebyl vůbec jistý, zda jsem ho viděl. Prostě si z toho skoro nic nepamatuji. Takže to muselo být buď opravdu slabé, nebo jsem to prostě sjel rychlostně. A protože v době pandemické je skoro všechno nové, dal jsem to ještě jednou. 

A byl jsem příjemně překvapen. Až na to, že hlavní hrdinové vypadají jako sjetí LSD, celkem to odsejpá. Má to nějaký ten zvrat a sem tam nějaký ten hezký efekt při kouzlení. Pokud nevíte, o co ve hře Warcraft jde, vůbec to nevadí. Celkově hodnotím jako použitelné fantasy na dobu Covidovou. Na ČSFD přidávám 4/5 hvězd.

Žádné komentáře:

Okomentovat