neděle 16. ledna 2022

Hra na oliheň

Jako Fakt musíme vidět tu Oliheň? Hele fakt musíme. Viděli ji všichni a já neumřu bez toho abych to taky neviděl. Takže nerad to přiznávám, ale klidně jsem mohl vidět něco jiného. Nevím zda je problém ve mě, nebo ve zbytku populace. Fakt nechápu jak tohle může být nejlepší seriál Netflixu a už vůbec nechápu proč to ty lidi sledovali. Aasi mě někde něco uteklo. Musím přiznat, že někdy ve třetím díle jsem malinko začal pochybovat zda to má cenu dokoukat. Nakonec jsem to ale dal. Výsledek mě ale nepřekvapil, neohromil,vlastně ani nebavil. Na konci jsem byl pustý a prázdný jako na začátku. Byla to hovadina. 

Budu asi jediný z miliardy, ale na ČSFD dávám 1 hvězdu a to za dobrý zpracování a kostýmy. Zbytek je nuda a zbytečně moc kečupu. 

https://www.csfd.cz/film/772224-hra-na-olihen/prehled/



Žádné komentáře:

Okomentovat