úterý 4. ledna 2022

Nová rubrika Zpátky v čase a týden 01-02/2012

Už minulý rok jsem začal s čištěním a aktualizací několika svých webů. Spousta článků už není aktuálních, obsahuje neexistující odkazy, videa nebo zavádějící informace. Bohužel mám tu i vaše stížnosti na odkazy “toxické”. Postupně tedy přistupuji k jisté revizi a sní přichází i možnost některé věci znova komentovat, napravit nebo na ně navázat. Zavádím proto novou rubriku článků “Zpátky v čase”. 

Je to vlastně takový můj retro pohled zpět o 10 let.

Týden 01-02./2012

Nebudu si lhát. Byl první týden po Novém roce a já chtěl začít víc cvičit, míň jíst nezdravé věci a víc číst klasické knihy. Nic z toho jsem nevydržel ani do konce ledna. 

Na jednom ze zaniklých blogů jsem jsem se zajímal o Pránisty. Zaujal mě například následující solidně vypadající článek [1]. Nakonec jsem dospěl k závěru, že Pránista ze mě pravděpodobně nebude. A většině další lidí bych tento postoj také doporučil. Přeci jen na to nejsme ještě připraveni.
Nikdy ale neříkej nikdy! Ceny potravin stále rostou. 


Žádné komentáře:

Okomentovat